Aktuality
Proč je Google Consent 2 důležitý pro váš web?
Google Consent Mode 2 (GCM2) je aktualizovaný nástroj pro správu souhlasu s cookies, který pomáhá webovým stránkám splňovat přísnější požadavky na ochranu osobních údajů v EU.
Úvod do Google Analytics (GA)
Google analytics je nástroj, který umožňuje vlastníkům webových stránek získávat statistická data o uživatelích svého webu. Společnosti zde sledují chování zákazníků, prodeje, historickou návštěvnost a další...
Copywriting
Psaní je jako vaření: vaříte, vaříte, vaříte, kupujete kuchařky a učíte se, hodně jídla pokazíte a strávíte nad tím dalších x hodin, než Vám to konečně jde a jídlo chutná!
Proč zákazníci nedokončí platbu na e-shopu
Pokud dojde k situaci, že zákazník z jakéhokoliv důvodu svou platbu nedokončí, může se k ní díky platební bráně ComGate znovu vrátit. „Platební brána vybízí uživatele k dalším pokusům o zaplacení.
Přístupnost webu – vyhovuje váš školní web novým pravidlům?
Všechny weby škol musejí nejpozději od 23. září 2020 odpovídat zákonným pravidlům Přístupnosti webu. Tato pravidla mají zaručit, že web bude moci používat i handicapovaná osoba, která využívá pro ovládání počítače asistivní technologii, třeba čtení textu v případě nevidomých.
Přístupný web a jak se vyvarovat chyb
Za přístupný web lze dnes považovat takový web, který bude návštěvník s těžkým zdravotním postižením schopen i přes svůj zdravotní handicap, za pomoci prostředků, které má k dispozici, a způsobem, který mu vyhovuje, efektivně používat a dosáhnout svého cíle.
5 důvodů, proč mít HTTPS i na webu, kde nic neprodáváte
Dali jste si novoroční předsevzetí a už ho úspěšně vytěsnili? Zkuste si dát nové týkající se vašeho firemního webu. Nasaďte v roce 2018 konečně HTTPS.
Jak na online marketing? Přinášíme podrobného průvodce
Tradiční marketingové metody jsou v dnešní době již příliš drahé a čím dál tím méně efektivní. Význam online marketingu je v současnosti vysoký a dál roste. Pokud podnikatelé online marketing zanedbávají nebo ho dokonce z celkové marketingové strategie úplně vynechávají, přicházejí o mnoho obchodních příležitostí a zajímavých výsledků, které může efektivní online strategie přinést.
Nezávisle na tom, jestli s internetovým marketingem právě začínáte, nebo si chcete oprášit své znalosti, může tento článek posloužit jako základní průvodce nastavením a realizací úspěšné strategie v internetovém marketingu.